Amaç, Kocaeli’nin gelişmesi ve markalaşması!

Gebze 24.06.2021 - 16:03, Güncelleme: 24.06.2021 - 16:03
 

Amaç, Kocaeli’nin gelişmesi ve markalaşması!

GTÜ’DEN TURİZM ŞURASI VE ÇALIŞTAYINA DESTEK;

‘Kocaeli Markası’nın bilinirliğini artırmak amacıyla düzenlenecek olan Kocaeli Turizm Şurası ve Çalıştayı'na Gebze Teknik Üniversitesi de destek verecek. 7 başlıkta gerçekleşecek olan çalıştayda Kocaeli’nin gelişmesi, markalaşması ve akıllı ve mutlu şehir olabilmesi ön planda. ‘Kocaeli Markası’nın çerçevesi ve potansiyeli yarın düzenlenecek olan ‘Kocaeli Turizm Şurası ve Çalıştayı’ ile ortaya konacak. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi bünyesinde kurulan ŞURA Kent Politikaları ve Araştırmaları Merkezi öncülüğünde yapılacak olan çalıştaya, Kocaeli Valiliği, Kocaeli Üniversitesi, Gebze Teknik Üniversitesi, Kocaeli Ticaret Odası, Kocaeli Sanayi Odası, Doğu Marmara Kalkınma Ajansı, Kocaeli Kent Konseyi de destek verecek. KOCAELİ MARKA KİMLİĞİNİN ÇERÇEVESİ BELİRLENECEK ‘Kocaeli Turizm Master Planı ve Markalaşma Süreci’ çalışmalarının bir parçası olan program kentteki ilgili tüm aktörlerin aktif katılımı ile gerçekleştirilirken çalıştay programında 7 ana başlıkta çalışma masaları yer alacak. Çalışma kapsamında; hedef, strateji ve uygulama araçları ile Kocaeli marka kimliğinin çerçevesi belirlenerek kentin turizm potansiyelini her yönüyle ortaya çıkarılacak. DOĞADAN GASTRONOMİYE KOCAELİ MARKASI Yarın yapılacak olan Kocaeli Turizm Şurası ve Çalıştayı’nda şu başlıklar yer alacak: 1.      Doğa ve Ekoturizm Çalışma Masası 2.      Kültür, Tarih, İnanç Turizmi Çalışma Masası 3.      Spor ve Kış Turizmi Çalışma Masası 4.      Sağlık Turizmi Çalışma Masası 5.      Sanayi, İş, Kongre, Fuar Turizmi ve Endüstriyel Turizm Çalışma Masası 6.      Gastronomi ve Yöresel Değerler Çalışma Masası 7.      Deniz Turizmi Çalışma Masası ORTAK AKILLA KOCAELİ MARKASI İNŞA EDİLECEK ŞURA Kent Politikaları ve Araştırmaları Merkezi, bilim dünyası, yönetim kadroları ve halkın katılımıyla buluşan ortak aklı Kocaeli Markası için bir araya getirmeyi hedefliyor. Böylelikle Kocaeli’nin gelişmesi, markalaşması ve akıllı ve mutlu şehir olabilmesi için uygulanabilir politikalar oluşturulması planlanıyor. 7 FARKLI POLİTİKA KURULU Merkez bünyesinde; Kültür-Sanat-Turizm Politika Kurulu, Sosyal Politikalar Kurulu, Gençlik-Spor-Eğitim Politika Kurulu, Bilim-Teknoloji-İnovasyon Politika Kurulu, Çevre-Şehircilik Politika Kurulu, Sivil Toplum-Katılımcı Yönetim-Medya Politika Kurulu ve Sanayi-Ekonomi-İstihdam Politika Kurulu olmak üzere 7 farklı alanda politika kurulu bulunuyor.
GTÜ’DEN TURİZM ŞURASI VE ÇALIŞTAYINA DESTEK;

‘Kocaeli Markası’nın bilinirliğini artırmak amacıyla düzenlenecek olan Kocaeli Turizm Şurası ve Çalıştayı'na Gebze Teknik Üniversitesi de destek verecek. 7 başlıkta gerçekleşecek olan çalıştayda Kocaeli’nin gelişmesi, markalaşması ve akıllı ve mutlu şehir olabilmesi ön planda.

‘Kocaeli Markası’nın çerçevesi ve potansiyeli yarın düzenlenecek olan ‘Kocaeli Turizm Şurası ve Çalıştayı’ ile ortaya konacak. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi bünyesinde kurulan ŞURA Kent Politikaları ve Araştırmaları Merkezi öncülüğünde yapılacak olan çalıştaya, Kocaeli Valiliği, Kocaeli Üniversitesi, Gebze Teknik Üniversitesi, Kocaeli Ticaret Odası, Kocaeli Sanayi Odası, Doğu Marmara Kalkınma Ajansı, Kocaeli Kent Konseyi de destek verecek.

KOCAELİ MARKA KİMLİĞİNİN ÇERÇEVESİ BELİRLENECEK

‘Kocaeli Turizm Master Planı ve Markalaşma Süreci’ çalışmalarının bir parçası olan program kentteki ilgili tüm aktörlerin aktif katılımı ile gerçekleştirilirken çalıştay programında 7 ana başlıkta çalışma masaları yer alacak. Çalışma kapsamında; hedef, strateji ve uygulama araçları ile Kocaeli marka kimliğinin çerçevesi belirlenerek kentin turizm potansiyelini her yönüyle ortaya çıkarılacak.

DOĞADAN GASTRONOMİYE KOCAELİ MARKASI

Yarın yapılacak olan Kocaeli Turizm Şurası ve Çalıştayı’nda şu başlıklar yer alacak:

1.      Doğa ve Ekoturizm Çalışma Masası

2.      Kültür, Tarih, İnanç Turizmi Çalışma Masası

3.      Spor ve Kış Turizmi Çalışma Masası

4.      Sağlık Turizmi Çalışma Masası

5.      Sanayi, İş, Kongre, Fuar Turizmi ve Endüstriyel Turizm Çalışma Masası

6.      Gastronomi ve Yöresel Değerler Çalışma Masası

7.      Deniz Turizmi Çalışma Masası

ORTAK AKILLA KOCAELİ MARKASI İNŞA EDİLECEK

ŞURA Kent Politikaları ve Araştırmaları Merkezi, bilim dünyası, yönetim kadroları ve halkın katılımıyla buluşan ortak aklı Kocaeli Markası için bir araya getirmeyi hedefliyor. Böylelikle Kocaeli’nin gelişmesi, markalaşması ve akıllı ve mutlu şehir olabilmesi için uygulanabilir politikalar oluşturulması planlanıyor.

7 FARKLI POLİTİKA KURULU

Merkez bünyesinde; Kültür-Sanat-Turizm Politika Kurulu, Sosyal Politikalar Kurulu, Gençlik-Spor-Eğitim Politika Kurulu, Bilim-Teknoloji-İnovasyon Politika Kurulu, Çevre-Şehircilik Politika Kurulu, Sivil Toplum-Katılımcı Yönetim-Medya Politika Kurulu ve Sanayi-Ekonomi-İstihdam Politika Kurulu olmak üzere 7 farklı alanda politika kurulu bulunuyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve hedefgazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.