Gebze’den tüm Türkiye’ye oyuncak gitti

Gebze 24.01.2021 - 14:38, Güncelleme: 24.01.2021 - 14:38
 

Gebze’den tüm Türkiye’ye oyuncak gitti

Gebze’den tüm Türkiye’ye oyuncak gitti

Türkiye’nin ve bölgesinin lider e-ticaret platformu ve Gebze’'de 100 bin metrekare depolama alanı bulunan Hepsiburada her yaştan ilgi gören oyuncakların 2020 yılı trendlerini açıkladı. Hepsiburada’nın oyuncak kategorisi özelinde 2020 yılına ait verilerine göre, pandeminin başından itibaren oyuncaklara talep ciddi artış gösterdi. Yıl boyunca 4 milyon oyuncağın talep gördüğü ve tüm oyuncakların gerekli hijyen tedbirleri alınarak sahiplerine ulaştırıldığı platformda, 2020’de en çok ilgiyi Lego, akülü araçlar, ilk yaş oyuncakları, figürler ve bebekler gördü. EN ÇOK HANGİ KELİMELER ARANDI Hepsiburada'da oyuncak kategorisi içinde en çok aranan kelimelerin ilk sırasında oyuncak araba geliyor; onu Barbie, Elsa, robot, unicorn, sesli oyuncak, eğitici oyuncak, Hot Wheels, Lego ve oyun hamuru kelimeleri takip ediyor. Oyuncaklara en çok ilgi gösteren şehirler ise İstanbul, Ankara, İzmir ve Bursa oldu. PANDEMİ DÖNEMİNDE OYUNCAKLARA İLGİ ARTTI Pandemi süreci ile birlikte evde geçirilen zamanın artması, eğitimin eve taşınması ve ebeveynlerin evden çalışması gibi etkenler puzzle ve kutu oyunlarına olan ilgiyi artırdı. Bir önceki seneye göre 3 kat büyüme yaşanan bu kategorinin yanı sıra eğitici oyuncaklar kategorisi ise, bir önceki yıla göre, 1,5 kat büyüdü. Ayrıca pandemi döneminde dış mekan oyuncaklarının ev içinde parkur oluşturabilmek amacıyla tercih edildiği gözlendi. Yine oyun parkurlarında çocukların aktivite ve hayal gücünü geliştirebilecek ve bu alanların tamamlayıcı evcilik oyuncakları da bu dönemde ailelerin en çok tercih ettiği kategoriler arasında yer alarak geçen yıla oranla 2.5 kat büyüdü. 2020’NİN EN ÇOK TERCİH EDİLEN OYUNCAKLARI Dede Süper Bambu Çubuklar, Diytoy Manyetik Tablet Alfabe Seti, Uno Kartlar Renk ve Sayı Eşleştirmeli Klasik Kart Oyunu, Mindware Look Look (Bak Bak) Kutu Oyunu, LEGO®️ Classic Orta Boy Yaratıcı Yapım Kutusu, Redka Dedektif Akıl Mantık Zeka ve Strateji Oyunu, Jenga Denge Oyunu, Play-Doh Oyun Hamuru, Hot Wheels Beşli Araba Seti, Monopoly Klasik Serisi, Barbie Sonsuz Hareket Bebekleri, 2020'nin en çok talep gören oyuncak markaları Pilsan, LEGO, Barbie, Monopoly, Fisher Pice HEPSİBURADA HAKKINDA Türkiye ve bölgesinin lider e-ticaret markası Hepsiburada, 40'a yakın kategoride, 30 milyonu aşkın ürün çeşidiyle aylık 200 milyondan fazla ziyarete ev sahipliği yaparak müşterilerinin ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak için çalışmaktadır. Gebze'de 100 bin metrekare depolama alanıyla e-ticaretin en büyük operasyon merkezlerinden birine sahip olan Hepsiburada, üstün teknolojiye sahip altyapısıyla Türkiye'de e-ticaretin gelişimine ve dijital dönüşüme katkı sağlamaktadır.  
Gebze’den tüm Türkiye’ye oyuncak gitti

Türkiye’nin ve bölgesinin lider e-ticaret platformu ve Gebze’'de 100 bin metrekare depolama alanı bulunan Hepsiburada her yaştan ilgi gören oyuncakların 2020 yılı trendlerini açıkladı.

Hepsiburada’nın oyuncak kategorisi özelinde 2020 yılına ait verilerine göre, pandeminin başından itibaren oyuncaklara talep ciddi artış gösterdi. Yıl boyunca 4 milyon oyuncağın talep gördüğü ve tüm oyuncakların gerekli hijyen tedbirleri alınarak sahiplerine ulaştırıldığı platformda, 2020’de en çok ilgiyi Lego, akülü araçlar, ilk yaş oyuncakları, figürler ve bebekler gördü.

EN ÇOK HANGİ KELİMELER ARANDI

Hepsiburada'da oyuncak kategorisi içinde en çok aranan kelimelerin ilk sırasında oyuncak araba geliyor; onu Barbie, Elsa, robot, unicorn, sesli oyuncak, eğitici oyuncak, Hot Wheels, Lego ve oyun hamuru kelimeleri takip ediyor. Oyuncaklara en çok ilgi gösteren şehirler ise İstanbul, Ankara, İzmir ve Bursa oldu.

PANDEMİ DÖNEMİNDE OYUNCAKLARA İLGİ ARTTI

Pandemi süreci ile birlikte evde geçirilen zamanın artması, eğitimin eve taşınması ve ebeveynlerin evden çalışması gibi etkenler puzzle ve kutu oyunlarına olan ilgiyi artırdı. Bir önceki seneye göre 3 kat büyüme yaşanan bu kategorinin yanı sıra eğitici oyuncaklar kategorisi ise, bir önceki yıla göre, 1,5 kat büyüdü. Ayrıca pandemi döneminde dış mekan oyuncaklarının ev içinde parkur oluşturabilmek amacıyla tercih edildiği gözlendi. Yine oyun parkurlarında çocukların aktivite ve hayal gücünü geliştirebilecek ve bu alanların tamamlayıcı evcilik oyuncakları da bu dönemde ailelerin en çok tercih ettiği kategoriler arasında yer alarak geçen yıla oranla 2.5 kat büyüdü.

2020’NİN EN ÇOK TERCİH EDİLEN OYUNCAKLARI

Dede Süper Bambu Çubuklar, Diytoy Manyetik Tablet Alfabe Seti, Uno Kartlar Renk ve Sayı Eşleştirmeli Klasik Kart Oyunu, Mindware Look Look (Bak Bak) Kutu Oyunu, LEGO®️ Classic Orta Boy Yaratıcı Yapım Kutusu, Redka Dedektif Akıl Mantık Zeka ve Strateji Oyunu, Jenga Denge Oyunu, Play-Doh Oyun Hamuru, Hot Wheels Beşli Araba Seti, Monopoly Klasik Serisi, Barbie Sonsuz Hareket Bebekleri,

2020'nin en çok talep gören oyuncak markaları

Pilsan, LEGO, Barbie, Monopoly, Fisher Pice

HEPSİBURADA HAKKINDA

Türkiye ve bölgesinin lider e-ticaret markası Hepsiburada, 40'a yakın kategoride, 30 milyonu aşkın ürün çeşidiyle aylık 200 milyondan fazla ziyarete ev sahipliği yaparak müşterilerinin ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak için çalışmaktadır. Gebze'de 100 bin metrekare depolama alanıyla e-ticaretin en büyük operasyon merkezlerinden birine sahip olan Hepsiburada, üstün teknolojiye sahip altyapısıyla Türkiye'de e-ticaretin gelişimine ve dijital dönüşüme katkı sağlamaktadır.

 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve hedefgazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.