Ekonomi Haber Girişi: 12.08.2021 - 10:39, Güncelleme: 12.08.2021 - 10:42

Logo Yazılım, satış gelirlerini yüzde 45 arttırdı!

 

Logo Yazılım, satış gelirlerini yüzde 45 arttırdı!

Türkiye’nin en büyük yerli iş yazılımı şirketi Logo Yazılım, 2021 ilk yarıyıl finansal sonuçlarını açıklayarak satış gelirlerini geçen yıla oranla yüzde 45 arttırarak 317 milyon TL’ye yükseltti.
Türkiye’nin en büyük yerli iş yazılımı şirketi Logo Yazılım, 2021 ilk yarıyıl finansal sonuçlarını açıkladı. 2021’in ilk yarısında satış gelirlerini geçen yıla oranla yüzde 45 arttırarak 317 milyon TL’ye yükseltti.  Faiz, amortisman ve vergi öncesi kârını (FAVÖK) da yüzde 63 artıran Logo’nun net dönem kârı ise yüzde 132 artış göstererek 120 milyon TL’ye ulaştı. Tekrarlayan gelirlerin tüm kategorilerinde büyüme kaydedildi ve tekrarlayan gelirlerin payı faturalanan gelirlerin yüzde 64’üne ulaştı. Logo Yazılım’ın hisse başına kazancı ise yüzde 80 oranında artarak 1,89 TL oldu HİSSE BAŞINA KAZANCI YÜZDE 80 ARTTI Türkiye’nin en büyük yerli iş yazılımı şirketi Logo Yazılım, 2021 ilk yarı yıl finansal sonuçlarını açıkladı. Logo Yazılım, 2021’in ilk altı aylık döneminde satış gelirlerini geçen yıla oranla yüzde 45 arttırarak 317 milyon TL’ye yükseltti. Faiz, amortisman ve vergi öncesi kârını (FAVÖK) da yüzde 63 oranında artıran Logo’nun net kârı ise yüzde 132 artış göstererek 120 milyon TL’ye ulaştı. Logo Yazılım hisse başına kazancı ise yüzde 80 oranında artarak 1,89 TL oldu. 2021 büyüme grafiğinde çok iyi performans gösteren Logo Yazılım, tekrarlayan gelirlerin payını artırarak önümüzdeki dönem sürdürülebilir büyüme gücünü güvence altına aldı. Mikro KOBİ’lere sunduğu bulut çözümü Logo İşbaşı ile ulaştığı şirket sayısı 7 kat arttı, özel entegratörlük faaliyetlerinde hem müşteri sayısında hem gelirde güçlü büyüme kaydetti.  KOYUNCU, 2021 YILININ İLK YARISINI BAŞARIYLA GERİDE BIRAKTIK Logo Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve Grup CEO’su M. Buğra Koyuncu başarıyla geride bıraktıkları 2021 ilk yarıyılın ardından yaptığı değerlendirmede “Teknolojiye yatırım artık gerek küçük firmaların gerek orta ve büyük ölçekli işletmelerin yaşamının her alanında artarak yer almaya devam ediyor. Şirketler değişen dünya koşullarına ve kullanıcı davranışlarına uyum sağlayabilmek ve rekabet açısından öne geçebilmek için ürünlerini, hizmetlerini ve iş modellerini dijitalleştirerek dönüştürüyorlar. Bu dönüşümün 2021 yılında da hızlanarak devam ettiğini ve etki alanını genişlettiğini gözlemliyoruz. İşlerini teknoloji, dijital dönüşüm, yetenek yönetimi ve müşteri ilişkileri odağında yöneten şirketlerin daha dayanıklı olduğunu ve rekabet avantajı sağladığını görüyoruz. Bu anlayışla 2021 yılında da değişen koşullara çeviklikle uyum sağlıyor, hedeflerimizi sıklıkla gözden geçiriyor ve iş süreçlerimizi dönüştürmeye devam ediyoruz. AMACIMIZ UÇTAN UCA MÜŞTERİ ODAKLI LOGO DENEYİMİ “Bu süreçte çalışanlarımız, iş ortaklarımız, yatırımcılarımız ve tüm paydaşlarımızla yarattığımız değer çerçevesinde tüm Logo kullanıcılarımızla etkileşimimizin kalitesini ve doğasını tanımlayan “müşteri deneyimi” odağımızı geliştirerek tüm iş modellerimizde müşterilerimizin ihtiyaçlarını daha iyi öngörebilmeyi hedefliyoruz. Şirket kültürümüzün temellerinde yer alan müşteri odaklı yaklaşımımızla müşteri memnuniyetinin artırılarak marka bağlılığına dönüşmesini ve sürdürülebilir, uçtan uca müşteri odaklı bir Logo deneyimi sunmayı amaçlıyoruz. Logo Yazılım / Seçilmiş Finansal Göstergeler (UFRS)   2020 ilk yarıyıl 2021 ilk yarıyıl Değişim Net Satış Gelirleri 218,7 Milyon TL 317,2 Milyon TL %45 FAVÖK 83,0 Milyon TL 135,2 Milyon TL %63 Vergi Öncesi Kâr 58,4 Milyon TL 130,1 Milyon TL %123 Net Dönem Kârı (ana ortaklık payları) 51,6 Milyon TL 119,8 Milyon TL %132      
Türkiye’nin en büyük yerli iş yazılımı şirketi Logo Yazılım, 2021 ilk yarıyıl finansal sonuçlarını açıklayarak satış gelirlerini geçen yıla oranla yüzde 45 arttırarak 317 milyon TL’ye yükseltti.

Türkiye’nin en büyük yerli iş yazılımı şirketi Logo Yazılım, 2021 ilk yarıyıl finansal sonuçlarını açıkladı. 2021’in ilk yarısında satış gelirlerini geçen yıla oranla yüzde 45 arttırarak 317 milyon TL’ye yükseltti.  Faiz, amortisman ve vergi öncesi kârını (FAVÖK) da yüzde 63 artıran Logo’nun net dönem kârı ise yüzde 132 artış göstererek 120 milyon TL’ye ulaştı. Tekrarlayan gelirlerin tüm kategorilerinde büyüme kaydedildi ve tekrarlayan gelirlerin payı faturalanan gelirlerin yüzde 64’üne ulaştı. Logo Yazılım’ın hisse başına kazancı ise yüzde 80 oranında artarak 1,89 TL oldu

HİSSE BAŞINA KAZANCI YÜZDE 80 ARTTI

Türkiye’nin en büyük yerli iş yazılımı şirketi Logo Yazılım, 2021 ilk yarı yıl finansal sonuçlarını açıkladı. Logo Yazılım, 2021’in ilk altı aylık döneminde satış gelirlerini geçen yıla oranla yüzde 45 arttırarak 317 milyon TL’ye yükseltti. Faiz, amortisman ve vergi öncesi kârını (FAVÖK) da yüzde 63 oranında artıran Logo’nun net kârı ise yüzde 132 artış göstererek 120 milyon TL’ye ulaştı. Logo Yazılım hisse başına kazancı ise yüzde 80 oranında artarak 1,89 TL oldu. 2021 büyüme grafiğinde çok iyi performans gösteren Logo Yazılım, tekrarlayan gelirlerin payını artırarak önümüzdeki dönem sürdürülebilir büyüme gücünü güvence altına aldı. Mikro KOBİ’lere sunduğu bulut çözümü Logo İşbaşı ile ulaştığı şirket sayısı 7 kat arttı, özel entegratörlük faaliyetlerinde hem müşteri sayısında hem gelirde güçlü büyüme kaydetti. 

KOYUNCU, 2021 YILININ İLK YARISINI BAŞARIYLA GERİDE BIRAKTIK

Logo Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve Grup CEO’su M. Buğra Koyuncu başarıyla geride bıraktıkları 2021 ilk yarıyılın ardından yaptığı değerlendirmede “Teknolojiye yatırım artık gerek küçük firmaların gerek orta ve büyük ölçekli işletmelerin yaşamının her alanında artarak yer almaya devam ediyor. Şirketler değişen dünya koşullarına ve kullanıcı davranışlarına uyum sağlayabilmek ve rekabet açısından öne geçebilmek için ürünlerini, hizmetlerini ve iş modellerini dijitalleştirerek dönüştürüyorlar. Bu dönüşümün 2021 yılında da hızlanarak devam ettiğini ve etki alanını genişlettiğini gözlemliyoruz. İşlerini teknoloji, dijital dönüşüm, yetenek yönetimi ve müşteri ilişkileri odağında yöneten şirketlerin daha dayanıklı olduğunu ve rekabet avantajı sağladığını görüyoruz. Bu anlayışla 2021 yılında da değişen koşullara çeviklikle uyum sağlıyor, hedeflerimizi sıklıkla gözden geçiriyor ve iş süreçlerimizi dönüştürmeye devam ediyoruz.

AMACIMIZ UÇTAN UCA MÜŞTERİ ODAKLI LOGO DENEYİMİ

“Bu süreçte çalışanlarımız, iş ortaklarımız, yatırımcılarımız ve tüm paydaşlarımızla yarattığımız değer çerçevesinde tüm Logo kullanıcılarımızla etkileşimimizin kalitesini ve doğasını tanımlayan “müşteri deneyimi” odağımızı geliştirerek tüm iş modellerimizde müşterilerimizin ihtiyaçlarını daha iyi öngörebilmeyi hedefliyoruz. Şirket kültürümüzün temellerinde yer alan müşteri odaklı yaklaşımımızla müşteri memnuniyetinin artırılarak marka bağlılığına dönüşmesini ve sürdürülebilir, uçtan uca müşteri odaklı bir Logo deneyimi sunmayı amaçlıyoruz.

Logo Yazılım / Seçilmiş Finansal Göstergeler (UFRS)

 

2020 ilk yarıyıl

2021 ilk yarıyıl

Değişim

Net Satış Gelirleri

218,7 Milyon TL

317,2 Milyon TL

%45

FAVÖK

83,0 Milyon TL

135,2 Milyon TL

%63

Vergi Öncesi Kâr

58,4 Milyon TL

130,1 Milyon TL

%123

Net Dönem Kârı (ana ortaklık payları)

51,6 Milyon TL

119,8 Milyon TL

%132

 

 

 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve hedefgazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.