Ormanya Whatsapp hattı hizmette!

Kocaeli 11.07.2019 - 11:48, Güncelleme: 26.12.2020 - 11:33
 

Ormanya Whatsapp hattı hizmette!

Ormanya Doğal Yaşam Parkı ziyaretçileri artık Whatsapp aracılığı ile talep ve önerilerini iletebilecek

Kocaeli Büyükşehir Belediyesinin prestij projelerinden biri olan Ormanya Doğal Yaşam Parkı, ziyaretçilerin soru, görüş ve önerilerini iletebilmeleri için akıllı cep telefonlarında kullanılan iletişim uygulaması “WhatsApp” üzerinden whatsapp hattı oluşturdu. Bu sistemde vatandaşlar dilek ve şikâyetlerini, görsel mesajlar ile “0533 381 25 39 numaralı hatta “WhatsApp” uygulaması aracılığıyla iletebilecek. WHATSAPP İLE ANINDA MÜDAHALE Vatandaşların soru-istek ve önerilerini hızlıca çözüme kavuşturmak için oluşturulan Whatsapp hattında özellikle Ormanya içerisinde meydana gelebilecek durumlara hızlı müdahale edebilmek amaçlandı. Bu uygulama sayesinde, alan içerisinde meydana gelen ve aciliyet gerektiren herhangi bir durumun görsel olarak iletilmesi de mümkün. VATANDAŞLARDAN GELEN TALEPLER Uygulama ile vatandaşların ilettiği her durum yetkililere iletilerek en kısa ve hızlı şekilde çözüme kavuşturuluyor. Vatandaşlar; her türlü talep ve önerileri için 0533 381 25 39 numaralı hattın yanı sıra Ormanya genel hattı 0262 331 6611, web sitesi www.ormanya.com ve sosyal medya hesaplarından da ulaşabiliyor.
Ormanya Doğal Yaşam Parkı ziyaretçileri artık Whatsapp aracılığı ile talep ve önerilerini iletebilecek

Kocaeli Büyükşehir Belediyesinin prestij projelerinden biri olan Ormanya Doğal Yaşam Parkı, ziyaretçilerin soru, görüş ve önerilerini iletebilmeleri için akıllı cep telefonlarında kullanılan iletişim uygulaması “WhatsApp” üzerinden whatsapp hattı oluşturdu. Bu sistemde vatandaşlar dilek ve şikâyetlerini, görsel mesajlar ile “0533 381 25 39 numaralı hatta “WhatsApp” uygulaması aracılığıyla iletebilecek.

WHATSAPP İLE ANINDA MÜDAHALE

Vatandaşların soru-istek ve önerilerini hızlıca çözüme kavuşturmak için oluşturulan Whatsapp hattında özellikle Ormanya içerisinde meydana gelebilecek durumlara hızlı müdahale edebilmek amaçlandı. Bu uygulama sayesinde, alan içerisinde meydana gelen ve aciliyet gerektiren herhangi bir durumun görsel olarak iletilmesi de mümkün.

VATANDAŞLARDAN GELEN TALEPLER

Uygulama ile vatandaşların ilettiği her durum yetkililere iletilerek en kısa ve hızlı şekilde çözüme kavuşturuluyor. Vatandaşlar; her türlü talep ve önerileri için 0533 381 25 39 numaralı hattın yanı sıra Ormanya genel hattı 0262 331 6611, web sitesi www.ormanya.com ve sosyal medya hesaplarından da ulaşabiliyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve hedefgazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.