ERGÜNEY; “BAŞVURULAR EN KISA SÜREDE CEVAPLANIYOR”

ERGÜNEY; “BAŞVURULARI MÜMKÜN OLAN EN KISA SÜREDE CEVAPLAMAYA ÇALIŞIYORUZ”

Konu hakkında açıklama yapan Genel Sekreter Op. Dr. Şenol Ergüney, “Genel sekreterliğimiz ve bağlı sağlık tesislerimizde Hasta, Çalışan Hakları ve Güvenliği Birimlerimizde SABİM, BİMER, CİMER ve benzeri şikayet ve önerilerin kısa zamanda değerlendirilip süratle cevaplanmasına azami ölçüde önem veriliyor.

Kalite politikalarımız çerçevesinde belirlenen hedeflerimiz doğrultusunda, en geç 3 gün içinde gerekli değerlendirmeler yapılıyor, şikayetler konularına göre tasnif edilerek gerekiyorsa 15 sağlık tesisine iletiliyor. Bilgi edinme ve dilekçe başvurularının talep, istek ve şikayet konularına gereken hassasiyet gösterilerek yasal en kısa süre içinde cevaplanmasını sağlıyoruz. Başvuruların yaklaşık 60’ı ise genel sekreterliğimiz tarafından cevaplanıyor.

Tespit edilen sorunlarla ilgili iyileştirici düzenlemeler iş programına alınıyor. Ayrıca genel sekreterliğimiz ve hastanelerimizin web sitelerinde yöneticiye mesaj yoluyla direkt ulaşmayı sağlayan bölümler aktif olarak kullanılıyor. Genel Sekreterlik ve Sağlık Tesislerimizde konuya gereken hassasiyeti gösteren yönetici ve personellerimize teşekkür ediyorum. Amacımız Sağlık Bakanlığının politikaları çerçevesinde hasta ve çalışan şikayetlerini en aza indirgemektir. ” dedi.