Gebze’de bulunan platform ile 10 bin ton balık satışı hedefleniyor

Gebze 27.06.2021 - 10:40, Güncelleme: 27.06.2021 - 10:40
 

Gebze’de bulunan platform ile 10 bin ton balık satışı hedefleniyor

CarrefourSA CEO’su Kutay Kartallıoğlu, tüketici tercihlerinin Marmara’daki müsilajın ardından çiftlik balığına doğru yönlendiğini belirterek, “Gebze’de kurduğumuz Su Ürünleri Platformu ile av sezonunda 70-80 farklı balık çeşidine yer veriyoruz. Sene sonunda 10 bin ton balık satışı hedefliyoruz” dedi.

TİCARET Bakanlığı’nın esnafın ve ilgili kuruluşların görüşlerini alarak hazırladığı Perakende Ticaretin Düzenlemesi Hakkındaki Kanun Taslağı’na karşı eleştirilerde bulunan CarrefourSA CEO’su Kutay Kartallıoğlu, “Biz taş atıp kalkıp esnafın camını çerçevesini mi indiriyoruz? Kahraman Bakkal süpermarkete karşı gibi bir algı yaratılmaya çalışılıyor. Ancak bu doğru değil. Esnafı korumanın yolu böyle olmaz. Esnafı korumak vatandaşı eski tip sinekli bakkala mecbur hale getirmek değildir. Ayrıca organize perakende bir şekilde oyundan çıkarsa enflasyon 2 puan yukarı çıkar. Esnafın maliyetlerinin azaltılması, iş yapış biçiminin çağa uygun hale getirilmesi ve aynı zamanda teknolojik altyapısının desteklenmesi lazım. Ancak bu şekilde esnaf korunur” dedi. ESNAFA BAYİLİK VERİYOR Kendilerinin de bayilikler vererek esnafın dönüşümünü sağlamayı hedeflediklerini belirten Kartallıoğlu, “Müşteri deneyimlerimiz çerçevesinde mevcut marketlerimizi yenilemeye ve yeni marketler açmaya devam ediyoruz. Sene sonuna kadar süper ve mini format ağırlıklı olarak 100’ü bayi olmak üzere 200'ün üzerinde yeni market açmayı hedefliyoruz. Küçük esnafa destek amacıyla başlattığımız bayilik sistemi kapsamında kısa sürede 37 bayimiz faaliyete geçti” dedi. Ayda 7 milyon ziyaretçileri olduğunu ve 5.5 milyonunun kartı olan müşteri olduğunu dile getiren Kartallıoğlu, İtalya'da da benzer bir modelle esnafın bayilik ağı içine dahil ettiklerini vurguladı. MÜSILAJ TERCIHI ETKILEDI Tüketici tercihlerinin Marmara’daki müsilajın ardından çiftlik balığına doğru yönlendiğini belirten Kartallıoğlu, “Gebze’de kurduğumuz Su Ürünleri Platformu ile av sezonunda 70-80 farklı balık çeşidine yer veriyoruz. İlk altı ayda yüzde 17 artışla 4.8 bin ton balık ve deniz mahsulü satışı gerçekleştirdik, sene sonunda 10 bin ton balık satışı hedefliyoruz” dedi.
CarrefourSA CEO’su Kutay Kartallıoğlu, tüketici tercihlerinin Marmara’daki müsilajın ardından çiftlik balığına doğru yönlendiğini belirterek, “Gebze’de kurduğumuz Su Ürünleri Platformu ile av sezonunda 70-80 farklı balık çeşidine yer veriyoruz. Sene sonunda 10 bin ton balık satışı hedefliyoruz” dedi.

TİCARET Bakanlığı’nın esnafın ve ilgili kuruluşların görüşlerini alarak hazırladığı Perakende Ticaretin Düzenlemesi Hakkındaki Kanun Taslağı’na karşı eleştirilerde bulunan CarrefourSA CEO’su Kutay Kartallıoğlu, “Biz taş atıp kalkıp esnafın camını çerçevesini mi indiriyoruz? Kahraman Bakkal süpermarkete karşı gibi bir algı yaratılmaya çalışılıyor. Ancak bu doğru değil. Esnafı korumanın yolu böyle olmaz. Esnafı korumak vatandaşı eski tip sinekli bakkala mecbur hale getirmek değildir. Ayrıca organize perakende bir şekilde oyundan çıkarsa enflasyon 2 puan yukarı çıkar. Esnafın maliyetlerinin azaltılması, iş yapış biçiminin çağa uygun hale getirilmesi ve aynı zamanda teknolojik altyapısının desteklenmesi lazım. Ancak bu şekilde esnaf korunur” dedi.

ESNAFA BAYİLİK VERİYOR

Kendilerinin de bayilikler vererek esnafın dönüşümünü sağlamayı hedeflediklerini belirten Kartallıoğlu, “Müşteri deneyimlerimiz çerçevesinde mevcut marketlerimizi yenilemeye ve yeni marketler açmaya devam ediyoruz. Sene sonuna kadar süper ve mini format ağırlıklı olarak 100’ü bayi olmak üzere 200'ün üzerinde yeni market açmayı hedefliyoruz. Küçük esnafa destek amacıyla başlattığımız bayilik sistemi kapsamında kısa sürede 37 bayimiz faaliyete geçti” dedi. Ayda 7 milyon ziyaretçileri olduğunu ve 5.5 milyonunun kartı olan müşteri olduğunu dile getiren Kartallıoğlu, İtalya'da da benzer bir modelle esnafın bayilik ağı içine dahil ettiklerini vurguladı.

MÜSILAJ TERCIHI ETKILEDI

Tüketici tercihlerinin Marmara’daki müsilajın ardından çiftlik balığına doğru yönlendiğini belirten Kartallıoğlu, “Gebze’de kurduğumuz Su Ürünleri Platformu ile av sezonunda 70-80 farklı balık çeşidine yer veriyoruz. İlk altı ayda yüzde 17 artışla 4.8 bin ton balık ve deniz mahsulü satışı gerçekleştirdik, sene sonunda 10 bin ton balık satışı hedefliyoruz” dedi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve hedefgazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.