GTÜ ETS ile Kamu Tasarrufunda Dijital Çözüm

Gebze 12.12.2025 - 11:20, Güncelleme: 12.12.2025 - 15:27
 

GTÜ ETS ile Kamu Tasarrufunda Dijital Çözüm

Gebze Teknik Üniversitesi (GTÜ) kamu kaynaklarının daha etkin ve verimli kullanılması amacıyla "Envanter Takip Sistemi (ETS)" adlı yenilikçi bir yazılım geliştirdi. Bu sistem, GTÜ bünyesindeki birimler arasında oluşan ihtiyaç fazlası envanterlerin başka birimlerin ihtiyaçları için hızla değerlendirilmesini hedefliyor.

GTÜ Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı tarafından geliştirilen ETS, üniversite envanterinin şeffaf ve hızlı bir şekilde yönetilmesine olanak tanıyor. Sisteme Birim Envanter Sorumluları ve Genel Sekreterlik yetkilileri giriş yapabiliyor. Birimlerin envanter sorumluları, kullanmadıkları veya ihtiyaç fazlası durumdaki eşyaları gerekli tüm bilgilerle birlikte sisteme kaydediyor. Sisteme girilen ihtiyaç fazlası eşyalar, tüm birimler için merkezi bir listede görüntüleniyor. İhtiyacı olan birimler, bu liste üzerinden istedikleri eşyaları kolayca rezerve edebiliyor. Rezervasyonun ardından gerçekleşen teslimat işlemleri de sistem üzerinden kayıt altına alınarak tüm sürecin takibi sağlanıyor. ETS'nin devreye alınmasıyla birlikte, birimlerin ihtiyaç duyduğu malzemelerin yeni satın alımla karşılanması yerine, öncelikle üniversite içindeki fazla kaynaklardan temin edilmesi amaçlanmaktadır. Bu sayede, kamu imkanları daha verimli kullanılarak üniversite bütçesinde önemli ölçüde tasarruf sağlanması hedeflenmektedir. GTÜ, bu dijitalleşme hamlesiyle sürdürülebilir ve tasarruf odaklı bir yönetim anlayışını desteklemektedir.
Gebze Teknik Üniversitesi (GTÜ) kamu kaynaklarının daha etkin ve verimli kullanılması amacıyla "Envanter Takip Sistemi (ETS)" adlı yenilikçi bir yazılım geliştirdi. Bu sistem, GTÜ bünyesindeki birimler arasında oluşan ihtiyaç fazlası envanterlerin başka birimlerin ihtiyaçları için hızla değerlendirilmesini hedefliyor.

GTÜ Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı tarafından geliştirilen ETS, üniversite envanterinin
şeffaf ve hızlı bir şekilde yönetilmesine olanak tanıyor. Sisteme Birim Envanter
Sorumluları ve Genel Sekreterlik yetkilileri giriş yapabiliyor. Birimlerin envanter
sorumluları, kullanmadıkları veya ihtiyaç fazlası durumdaki eşyaları gerekli tüm
bilgilerle birlikte sisteme kaydediyor. Sisteme girilen ihtiyaç fazlası eşyalar, tüm
birimler için merkezi bir listede görüntüleniyor. İhtiyacı olan birimler, bu liste üzerinden
istedikleri eşyaları kolayca rezerve edebiliyor. Rezervasyonun ardından gerçekleşen
teslimat işlemleri de sistem üzerinden kayıt altına alınarak tüm sürecin takibi
sağlanıyor.
ETS'nin devreye alınmasıyla birlikte, birimlerin ihtiyaç duyduğu malzemelerin yeni
satın alımla karşılanması yerine, öncelikle üniversite içindeki fazla kaynaklardan
temin edilmesi amaçlanmaktadır. Bu sayede, kamu imkanları daha verimli
kullanılarak üniversite bütçesinde önemli ölçüde tasarruf sağlanması
hedeflenmektedir. GTÜ, bu dijitalleşme hamlesiyle sürdürülebilir ve tasarruf odaklı bir
yönetim anlayışını desteklemektedir.

Kocaeli HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve hedefgazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.