İGSAŞ’tan Gübre Sektöründe Bir İlk: İGSAŞ Connect

Gündem 03.11.2025 - 11:00, Güncelleme: 03.11.2025 - 11:37
 

İGSAŞ’tan Gübre Sektöründe Bir İlk: İGSAŞ Connect

Yıldızlar Yatırım Holding bünyesinde faaliyet gösteren İGSAŞ, gübre sektöründe bir ilke imza atarak bayilerin tüm iş süreçlerini İGSAŞ Connect mobil uygulamasıyla dijital ortama taşıyor. Uygulama, bayi operasyonlarında hız, erişilebilirlik ve verimlilik sağlarken müşteri deneyimini de yeni bir boyuta taşıyor.

Yıldızlar Yatırım Holding iştiraki olan Türkiye gübre sektörünün öncü şirketlerinden İGSAŞ, bayi operasyon süreçlerinde verimliliği artırmak ve dijital müşteri deneyimini güçlendirmek amacıyla İGSAŞ Connect mobil uygulamasını devreye aldı. Bayilerin siparişten sevkiyata, ödemeden kampanya takibine kadar tüm iş süreçlerini dijitalleştiren uygulama, bu süreçlerin tek bir platform üzerinden yönetilmesini sağlıyor. Gübre sektöründe bir ilk olan İGSAŞ Connect ile bayiler yer ve zaman fark etmeksizin tek tuşla sipariş oluşturabiliyor, faturalarına anında erişip ödemelerini kolayca yapabiliyor. Ayrıca tüm kampanya, bildirim ve duyuruları uygulama üzerinden anlık olarak takip edilebiliyorlar. Uygulama, manuel süreçleri ortadan kaldırarak operasyonel verimlilik sağlarken; anlık finansal risk takibi, dijital sözleşme süreçleri ve kişiselleştirilmiş bildirimlerle bayi deneyimini yeni bir boyuta taşıyor. Dijitalleşmeyi sadece teknolojik bir gereklilik değil aynı zamanda bayi ve müşteri deneyimini güçlendiren stratejik bir yatırım alanı olarak gördükleri söyleyen İGSAŞ Genel Müdürü İlkay Ünal, “İGSAŞ Connect de bu vizyonumuzun bir yansıması. İGSAŞ Connect ile iş ortaklarımızın tüm operasyonlarını daha şeffaf, hızlı ve erişilebilir hale getiriyoruz. Bu uygulamayla sadece operasyonel verimliliği değil, paydaşlarımızla kurduğumuz iş birliğini de yeniden tanımlıyoruz. Önümüzdeki dönemde de bayi ve müşteri deneyimini güçlendiren yenilikçi yatırımlar yapmaya devam edeceğiz” dedi. Müşteri deneyimini sürekli iyileştirmek için veriye dayalı ve çevik çözümler geliştirdiklerini belirten İGSAŞ Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Direktörü Ertuğrul Aktaş, sözlerini şöyle sürdürdü: “İGSAŞ Connect, bu çalışmalarımızın somut bir sonucu olarak doğdu. Uygulama sayesinde bayi operasyonlarımızı dijital ortama taşıyarak hem etkileşimi hem de erişilebilirliği güçlendirdik. Bunun yanı sıra Salesforce entegrasyonu sayesinde bayilerimizin tüm işlemlerini ve geri bildirimlerini müşteri kartlarına eş zamanlı olarak işliyoruz. Bu sistem, geçmiş verileri aktivite bazında kayıt altına almamızı ve müşteri ihtiyaçlarını daha doğru analiz etmemizi sağlıyor. Böylece müşteri ihtiyaçlarına yönelik daha hızlı ve doğru çözümler geliştirebiliyoruz.”
Yıldızlar Yatırım Holding bünyesinde faaliyet gösteren İGSAŞ, gübre sektöründe bir ilke imza atarak bayilerin tüm iş süreçlerini İGSAŞ Connect mobil uygulamasıyla dijital ortama taşıyor. Uygulama, bayi operasyonlarında hız, erişilebilirlik ve verimlilik sağlarken müşteri deneyimini de yeni bir boyuta taşıyor.

Yıldızlar Yatırım Holding iştiraki olan Türkiye gübre sektörünün öncü şirketlerinden
İGSAŞ, bayi operasyon süreçlerinde verimliliği artırmak ve dijital müşteri deneyimini
güçlendirmek amacıyla İGSAŞ Connect mobil uygulamasını devreye aldı. Bayilerin
siparişten sevkiyata, ödemeden kampanya takibine kadar tüm iş süreçlerini
dijitalleştiren uygulama, bu süreçlerin tek bir platform üzerinden yönetilmesini sağlıyor.
Gübre sektöründe bir ilk olan İGSAŞ Connect ile bayiler yer ve zaman fark etmeksizin tek
tuşla sipariş oluşturabiliyor, faturalarına anında erişip ödemelerini kolayca yapabiliyor.
Ayrıca tüm kampanya, bildirim ve duyuruları uygulama üzerinden anlık olarak takip
edilebiliyorlar. Uygulama, manuel süreçleri ortadan kaldırarak operasyonel verimlilik
sağlarken; anlık finansal risk takibi, dijital sözleşme süreçleri ve kişiselleştirilmiş
bildirimlerle bayi deneyimini yeni bir boyuta taşıyor.
Dijitalleşmeyi sadece teknolojik bir gereklilik değil aynı zamanda bayi ve müşteri
deneyimini güçlendiren stratejik bir yatırım alanı olarak gördükleri söyleyen İGSAŞ
Genel Müdürü İlkay Ünal, “İGSAŞ Connect de bu vizyonumuzun bir yansıması. İGSAŞ
Connect ile iş ortaklarımızın tüm operasyonlarını daha şeffaf, hızlı ve erişilebilir hale
getiriyoruz. Bu uygulamayla sadece operasyonel verimliliği değil, paydaşlarımızla
kurduğumuz iş birliğini de yeniden tanımlıyoruz. Önümüzdeki dönemde de bayi ve
müşteri deneyimini güçlendiren yenilikçi yatırımlar yapmaya devam edeceğiz” dedi.
Müşteri deneyimini sürekli iyileştirmek için veriye dayalı ve çevik çözümler
geliştirdiklerini belirten İGSAŞ Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Direktörü Ertuğrul
Aktaş, sözlerini şöyle sürdürdü: “İGSAŞ Connect, bu çalışmalarımızın somut bir sonucu
olarak doğdu. Uygulama sayesinde bayi operasyonlarımızı dijital ortama taşıyarak hem
etkileşimi hem de erişilebilirliği güçlendirdik. Bunun yanı sıra Salesforce entegrasyonu
sayesinde bayilerimizin tüm işlemlerini ve geri bildirimlerini müşteri kartlarına eş
zamanlı olarak işliyoruz. Bu sistem, geçmiş verileri aktivite bazında kayıt altına almamızı
ve müşteri ihtiyaçlarını daha doğru analiz etmemizi sağlıyor. Böylece müşteri
ihtiyaçlarına yönelik daha hızlı ve doğru çözümler geliştirebiliyoruz.”

Kocaeli HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve hedefgazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.