Mâh-ı Muharrem, Mukaddes Emanetler Ziyareti Programı Yapıldı
Mâh-ı Muharrem, Mukaddes Emanetler Ziyareti Programı Yapıldı
Muharrem ayının taşıdığı manevi iklimi toplumun tüm kesimleriyle paylaşmayı amacıyla, Kocaeli Engelsiz Umut Platformu ile Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Gonca Engelsiz Yaşam Merkezi iş birliğinde “Mâh-ı Muharrem, Mukaddes Emanetler Ziyareti” programı düzenlendi.
Muharrem ayının taşıdığı manevi iklimi toplumun tüm kesimleriyle paylaşmayı amacıyla, Kocaeli Engelsiz Umut Platformu ile Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Gonca Engelsiz Yaşam Merkezi iş birliğinde “Mâh-ı Muharrem, Mukaddes Emanetler Ziyareti” programı düzenlendi.
İzmit Mehmet Ali Paşa Camii’nde düzenlenen programa Vali Yardımcısı Abdul Rauf Ulusoy’un
yanı sıra Kocaeli Engelsiz Umut Platformu Başkanı Hüseyin Yılmaz, Aşk-ı Niyâz Mûsikî Derneği
Başkanı Arif Ustacık, AK PARTİ İzmit İlçe Başkanı Halil Güngör Dokuzlar, Gonca Engelsiz
Yaşam Merkezi öğrenci ve aileleri ile vatandaşlar katıldılar.
Konuk sanatçı Kemalcan Ergün, Aşk-ı Niyaz Musiki Topluluğu’nun seslendirdiği ilahilerle devam
eden programda özel bireylerimiz Kutsal Emanetleri ziyaret ettiler.
Yazar Doç. Dr. Ali Cancelik, “Yetmiş İki Dillice” başlıklı söyleşisi sonrası program,
vatandaşlarımızın Sakal-I Şerif ziyaretleriyle sona erdi.
Kocaeli HABERİ
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
